Krijgt Avocado-vitamine vet of afvallen?


Krijgt Avocado-vitamine vet of afvallen? / dieet

Een illusie van lang geweigerde diëten die nog steeds bestaat, is de overtuiging dat we aankomen omdat we vet eten. De manier waarop de vetzuren die we in onze voeding gebruiken invloed hebben op ons gewicht is veel complexer dan dat. Alles samen spelen, zoals veel voedingsdeskundigen en artsen nog steeds doen, draagt ​​vrijwel zeker bij aan de obesitas-epidemie wereldwijd.

Het is een feit dat sommige vetten, zoals die in avocado worden gevonden, kunnen helpen bij het afvallen. Dit is de reden waarom avocado-vitamineslurpers, in tegenstelling tot wat velen denken vanwege voedselvetten.

Vet wordt je dik?

Er zijn recent veel discussies geweest over de vraag of verzadigde vetten echt de schurken zijn die zij beweren te zijn. Een nog slechter schurk, niet alleen voor gewichtstoename maar ook voor ernstige ziekten zoals hartziekten, is gevonden in de trans- en gehydrogeneerde vetten gevonden in margarine en plantaardige oliën, gebruikt in veel bewerkte voedingsmiddelen.

Er is ook veel wetenschappelijk bewijs dat massale verhogingen van geraffineerde koolhydraten een effectievere factor zijn in gewichtstoename en zij, en niet verzadigd vet, achterlopen op het niveau van obesitas en gerelateerde ziekten die blijven stijgen.

Een van de voedingsmiddelen die het metabolisme verbeteren, is avocado met zijn hoge gehalte aan enkelvoudig onverzadigde vetten. Dit is waarom het een vergissing is om te denken dat avocado-vitamine dik wordt, en waarom het begint te nemen als je wilt afvallen.

Enkelvoudig onverzadigde vetten en calorieën in avocado

Terwijl avocado een voedsel is met relatief veel calorieën, met 100 gram fruit met ongeveer 160 calorieën, is meer dan twee derde van die calorieën afkomstig van enkelvoudig onverzadigde oliezuren. Studies hebben aangetoond dat enkelvoudig onverzadigde vetten zoals oliezuur veel vaker door je lichaam worden gebruikt als een constante energie dan verzadigd vet.

Het verhogen van uw inname van enkelvoudig onverzadigde vetten, in plaats van zowel meervoudig onverzadigde vetten als koolhydraten, toonde ook een verbetering in insulinegevoeligheid en glykemische controle - een belangrijke factor in gewichtstoename en diabetesontwikkeling.

Als bijkomend voordeel heeft het eten van een dieet met meer omega-9 vetten, waarvan avocado een van de beste is, het potentieel aangetoond om "slechte" cholesterolwaarden te verlagen en "goed" cholesterol te verhogen.

AANVULLENDE ARTIKELEN
  • De vrucht die een joker in je dieet kan zijn om af te vallen
  • Kan diabetische Avocado eten?
  • 8 avocado-vitamine recepten om af te vallen
  • 11 vette voedingsmiddelen die veel gezond zijn

Omega-9 vet helpt ook bij het absorberen van in vet oplosbare vitamines en antioxidanten uit het voedsel waarmee het wordt ingenomen.

De voordelen van avocado alleen zijn ongelooflijk. Als je het echter eet met groenten in een salade of met antioxidantrijke groenten zoals pompoen, of als je een avocado-vitamine maakt, kan het je assimilatie van de voedingselementen van andere voedingsmiddelen ook aanzienlijk vergroten.

Gewichtsverlies en honger

Naast de overduidelijke voordelen van het innemen van meer vitamines en antioxidanten uit het voedsel dat je eet, kan avocado de opname van voedingsstoffen in een maaltijd verbeteren, maar ook de honger helpen verminderen.

Dit komt omdat het hongergevoel meestal geassocieerd wordt met het niet nodig zijn van ons lichaam of meer voedsel, maar eerder met andere redenen die een groot deel uitmaken van waarom veel mensen het zo moeilijk vinden om af te vallen.

Ten eerste, velen van ons drinken niet genoeg water, we worden regelmatig uitgedroogd en we raken de honger met dorst verwarrend. Probeer de volgende keer als je honger hebt een glas water te drinken, vooral na het eten van iets met te veel zout, wat alleen maar uitdroging bevordert.

Op andere momenten, vooral als je een tijdje hebt gegeten, is het hongergevoel de manier waarop je lichaam probeert meer voedingsstoffen binnen te krijgen die niet bij de laatste maaltijd werden aangeboden.

Door meer natuurlijk en gezond voedsel te eten zoals avocado's, amandelen en anderen, heb je veel minder snel een hongergevoel na het eten.

In het geval van avocado, met zijn rijke en romige smaak, enkelvoudig onverzadigde vetten, hoog vezelgehalte, goede eiwitniveaus en met name weinig koolhydraten, heb je een voedsel dat de verzadiging aanzienlijk verhoogt.

Ondanks de calorieën en het vetgehalte, heeft een avocado-vintamina het vermogen om de voeding die u van een maaltijd krijgt te verhogen en uw honger te stillen, waardoor u minder eet als u aan uw dieet toevoegt. Dus, denken dat avocado-vitamine vetmestend is en moet worden gezien als iets dat moet worden vermeden, is totaal verkeerd, maar eerder als een effectief voedsel in gewichtsverlies wanneer het wordt toegevoegd aan een gezond voedingsplan.

Ter vergelijking: het eten van koolhydraatrijke maaltijden zoals brood, aardappelen, maïs, rijst en pasta verhoogt gewoonlijk de honger als gevolg van het effect op de insulinespiegels in uw bloed.

Hoe werkt avocado-vitamine dun?

Naast vele andere belangrijke dingen is insuline het krachtige hormoon dat overtollige glucose uit je bloed verwijdert. Het slaat dit teveel aan glucose in kleine hoeveelheden op in de lever en spieren, maar als ze eenmaal vol zijn, in de vetcellen van je middel.

Tot overmaat van ramp leidt dit proces van het opslaan van koolhydraten zoals vet regelmatig tot een lage bloedsuikerspiegel. Dit moedigt meer honger aan, vooral voor koolhydraten, en het proces begint opnieuw.

Dit wordt om uitzonderlijke redenen de achtbaan van insuline genoemd. Maar je moet jezelf afvragen, is het geluk van het eten van suiker de constante honger waard en de resulterende vermoeidheid en gewichtstoename die velen van ons elke dag doorbrengen?

De enige goede tijd voor een maaltijd met veel koolhydraten is 's nachts, voor intensieve training als je niveau al hoog is. Voor de meesten van ons is er meer constante energie in een natuurlijk plan voor gewichtsverlies, het eten van minder koolhydraatrijk voedsel. In plaats daarvan, baseer je je maaltijden op groenten, gezonde eiwitbronnen en heilzame vetten zoals die in avocado's.

Het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag om af te vallen. Door een avocadovitamine en andere recepten te maken met weinig koolhydraatvruchten en veel eiwitten zoals bijvoorbeeld de heerlijke avocado-omelet, kun je je 's morgens beginnen met je honger tevreden en zonder de behoefte te voelen om veel langer te eten.

Het is zo eten, calorieën niet tellen, uithongeren of proberen om vetten te vermijden, vooral gezonde, zoals die gevonden in avocado en noten zoals amandelen, dat je effectief kunt afvallen.

Wanneer is Avocado Vitamin Fatten?

De waarheid is dat avocado-vitamine dik wordt van de tijd dat veel mensen, wanneer ze het nemen, een mengsel maken van avocado met suiker, gecondenseerde melk, zure room of een combinatie van deze ingrediënten. Door dit te doen, krijgt de vitamine een enorme hoeveelheid calorieën en suikers en dit kan bijdragen aan uw gewichtstoename.

video:

Dus, vond je de tips leuk?

Houd je van avocado? Welke recepten met dit fruit geeft u de voorkeur? Op de manier waarop u zich voorbereidt, doet avocado vitamine vet of helpt u gewicht te verliezen? Reageer hieronder.