Wei is koolhydraten waard?


Wei is koolhydraten waard? / supplementen

Zoals de naam al aangeeft, is wei-0-koolhydraat een wei-eiwitsupplement zonder koolhydraten.

Hoewel men niet kan zeggen dat het product elke hoeveelheid koolhydraten heeft, kunt u wei versies van zijn geïsoleerde of gehydrolyseerde vorm die slechts sporen van koolhydraten vinden, dat wil zeggen, wanneer het bedrag van calcium gevonden in het supplement is bijna nihil .

In veel versies van wei-isolaat en caseïne-eiwit is het mogelijk om tot 3 gram koolhydraten per portie te vinden. Dus als u op geen enkele manier koolhydraten in het product wilt, is het goed om op het voedingspaneel te blijven.

Om een ​​wei-0-koolhydraat te bereiken, passeert het product extra filtratie, wat zorgt voor een hogere concentratie van eiwitten en een snellere assimilatie door het lichaam. Dit maakt het product veel duurder dan een gewoon wei-eiwitconcentraat. Maar is het logisch om dit premiumproduct te kopen? Is het zijn kostenvoordeel waard?

Is wei-0-koolhydraat de moeite waard?

Om te praten over wei-0-koolhydraten, laten we aannemen dat we het hebben over geïsoleerde wei, die zoals we zojuist noemden zeer kleine hoeveelheden koolhydraten bevat.

Dit type wei-eiwit onderworpen aan een filterproces dieper dan de versie van geconcentreerde wei-eiwit, dat een afname lactosegehalte, koolhydraten en vetten en resulteert in een product met een samenstelling van 90% eiwit verschaft. Dit betekent dat in een portie van 100 g van de geïsoleerde versie van wei-eiwit 90 g eiwit wordt gevonden.

Een wei-eiwithydrolysaat is een geïsoleerd wei-eiwit dat aanvullende filtratieprocessen heeft ondergaan.

Een van de gevallen waarin wei met het laagste gehalte aan koolhydraten, lactose en vetten de moeite waard is, is voor mensen die lijden aan lactose-intolerantie. De verklaring is dat hoewel geconcentreerde wei een bepaalde hoeveelheid heeft, hoe klein de melksuiker ook is, geïsoleerde wei bijna niets van de substantie draagt.

AANVULLENDE ARTIKELEN
  • Whey Protein Isolate - waar het voor wordt gebruikt en hoe het te nemen
  • [Video] Whey Protein voor of na de training?
  • Is Probiotische wei-eiwit goed? Wat te kopen?
  • Is Whey Protein VP2 goed?

Aldus kunnen patiënten met de aandoening lijden aan nadelige reacties zoals een opgeblazen gevoel en gas bij het ervaren van weiconcentraat. Daarom is voor deze mensen het geïsoleerde model van wei-eiwit het meest geïndiceerd.

Aan de andere kant is weiconcentraat het meest geschikt voor personen die ernaar streven een gezond lichaamsgewicht te behouden en eiwitshakes tijdens maaltijden gebruiken om de eetlust onder controle te houden.

De reden is dat weiconcentraat op een iets langzamere manier wordt verteerd dan geïsoleerde wei, waardoor het lichaam langer verzadigd aanvoelt.

Voor degenen die zijn gewijd aan gewicht opleiding en willen de maximalisatie van uw herstel van de spieren te bereiken, het gebruik van wei te isoleren low-carb misschien wel de ideale dankzij het feit dat de toeslag sneller worden geabsorbeerd.

Gehydrolyseerde wei - en vooral deze - brengt hetzelfde effect op het lichaam. Hiermee is het eiwit beschikbaar om gemakkelijker te worden afgebroken en door het lichaam te worden gebruikt.

Een ander belangrijk punt van overweging is dat de wei-eiwit isolaat wordt verkocht voor een hogere prijs dan het concentraat en je kunt een aantal stoffen die de gezondheid gevonden in geconcentreerde wei voordeel te verliezen, ook al is het meest significante hoeveelheid eiwit.

Voor degenen die niet beschikken over lactose-intolerantie en willen een gemeenschappelijke wei te helpen verbeteren van de gezondheid en niet willen of niet zo veel te besteden, is het raadzaam de wei concentraat met een gehalte van ten minste 80% eiwit.

Aan de andere kant, voor personen die een zuivere wei, die snel kunnen worden geabsorbeerd verlangen, is licht voor de maag en het niet erg vindt om meer geld uit te geven, raden wij u een geïsoleerd of gehydrolyseerde wei.

  • Zie meer:Complete gids voor wei-eiwit - Voordelen, type, hoe te gebruiken en tips.

Zorg voor je weitasupplement 0 Koolhydraten

Om te weten of het product echt geschikt is voor u en de moeite waard is voor uw geval, is het van cruciaal belang dat u definieert wat uw doelen zijn. Daarna is het de moeite waard om de hulp te hebben van een voedingsdeskundige en een persoonlijke trainer om te helpen bij het kiezen van welk supplement van nul-carbo van weiproteïne het beste is voor u, in relatie tot zowel uw doelen als uw gezondheid.

De hulp van de professionals is ook van fundamenteel belang voor het bepalen van een geschikt dieet en een trainingsschema dat past bij de doelstellingen die gewenst zijn. Zelfs omdat exclusief gebruik van het supplement, zonder zorgen te maken over eten of training, niet in staat is om de groei en / of definitie spieren en verlies van vetten in het lichaam te veroorzaken.

Heb je geprobeerd aan te vullen met een soort wei-0-koolhydraat? Welke? Hoe waren je resultaten? Reageer hieronder!