Whey Protein Isolate Fattening?


Whey Protein Isolate Fattening? / supplementen

Het kiezen van supplementen is al een moeilijke taak, wanneer we het hebben over de kwestie van het verkrijgen van gewicht kan dit nog steeds leiden tot verschillende vragen. Besluiteloosheid bij het kiezen van de juiste wei-eiwit voor uw doelen is gebruikelijk, dus het is belangrijk om te begrijpen hoe zij kunnen handelen en bijdragen aan het gedrag van ons lichaam.

Vanzelfsprekend, als men zegt dat weiproteïne alleen vet wordt, voelen talloze mensen aarzelend en achterdochtig over hun keuzes, dus laten we beter begrijpen wat eigenschappen zijn in het supplement, zodat we conclusies kunnen trekken over hun prestaties bij het opbouwen van spieren.

calorieën

Het is de moeite waard snel genoeg over calorieën te praten om de vraag objectief te ontraadselen of wei-eiwitisolaten al dan niet aankomen. Meestal heeft een portie ongeveer 120 calorieën. Dus zelfs als de persoon het twee keer per dag inneemt, voegt u 240 calorieën toe aan het dieet. Dat zou niet genoeg zijn om iemand dik te maken.

Als de persoon echter nieuwe maaltijden toevoegt aan zijn dagelijkse voeding en wei alleen al is bereid met bijvoorbeeld fruit en haver, kan elke portie 250 calorieën bereiken. In dat geval zouden er 500 calorieën in twee porties per dag worden toegevoegd.

Als de persoon geen wijzigingen aanbrengt in zijn fysieke trainingsroutine, kunnen deze 500 calorieën per dag theoretisch in vet veranderen. Maar als fysieke oefeningen worden gedaan, met name gewichtheffen, zal het resultaat spiermassa toenemen en een meer gedefinieerd uiterlijk hebben.

Wat is het?

Whey Protein Isolate is een hoogwaardig eiwitsupplement. Het is te herkennen als een van de meest geschikte supplementen voor diegenen die een goede bron van eiwitten met een hoge biologische waarde willen. Deze versie van Whey Protein heeft eiwitten geïsoleerd uit wei geïsoleerd, die snel door ons lichaam kunnen worden opgenomen, wat herstel na de training ten goede komt en betere ondersteuning biedt voor spiergroei.

In vergelijking met wei-eiwitconcentraat heeft wei-eiwit alleen een hoger eiwitgehalte en weinig of geen vet of lactose, aldus de National Dairy Board. Dat wil zeggen, deze bron van eiwitten heeft 95% eiwit en is vrij van koolhydraten en vetten, wat een goed punt kan zijn voor diegenen die aanhangers zijn van diëten met beperkt koolhydratenverbruik. Dus waarom zeggen weiproteïne-isolaat vet?

Whey Isolate is een compleet eiwit, wat betekent dat het alle aminozuren bevat die nodig zijn in een dagelijks dieet. Het heeft nog steeds hoge niveaus van aminozuren met vertakte ketens. Vertakte aminozuren werken anders dan de andere aminozuren bij het bevorderen van spiergroei, omdat ze direct in het spierweefsel kunnen worden gemetaboliseerd, wat zeer gunstig kan zijn in het anabolismeproces.

AANVULLENDE ARTIKELEN
  • Wei is koolhydraten waard?
  • Whey Protein Isolate - waar het voor wordt gebruikt en hoe het te nemen
  • [Video] Whey Protein voor of na de training?
  • Albumine of weiproteïne - wat te nemen?

Wanneer en hoe te nemen?

De hamvraag is niet of Whey Protein Isolate vetmestend is, maar eerder wanneer het wordt gebruikt. Dit is een vraag die afhangt van je doelen. De meest gebruikelijke consumptie is als voor en na de training, maar er zijn mensen die het supplement in de vroege ochtend toevoegen en ook in de laatste maaltijden elke dag.

Het is gebruikelijk om wei-eiwitisolaat te combineren met melk en meer voedingsmiddelen die de voeding van uw lichaam bevorderen, maar de combinatie met water is opmerkelijk, omdat melk de snelle opname van het eiwit vertraagt.

Wie kan het aan?

Alle sporters die veilige en eiwitsupplementen willen, kunnen Whey Protein alleen consumeren. Het wordt benadrukt door de functionaliteit van het bijdragen aan het in evenwicht brengen van glucosespiegels in de bloedbaan, waarvan veel mensen profiteren die een gezond dieet volgen om de bloedglucose te beheersen.

Zwangere vrouwen die een extra eiwitbron nodig hebben, kunnen ook alleen Whey consumeren zolang ze de goedkeuring van hun arts hebben. Ouderen kunnen ook profiteren van de voordelen van het supplement, omdat het kan helpen spier- en botverlies te voorkomen.

Klemt Whey Protein op met of zonder mesten?

Deze versie is zeer gewild bij mensen die hun vetpercentage willen behouden of verminderen omdat het efficiënter is in het verstrekken van eiwitten en aanzienlijk minder koolhydraten en vetten, wat de grootste schurken zijn van diegenen die gewichtstoename vrezen.

Het is niet correct om te zeggen dat weiproteïne-isolaat vetmestend is, want als het matig en evenredig wordt geconsumeerd met uw dagelijkse calorieverbruik, is er geen significante caloriegraad. Dit aspect beperkt niet alleen de inname van dit supplement, maar net als iedereen, als je meer calorieën binnenkrijgt dan het verbrandt, komt je metabolisme misschien niet overeen zoals verwacht.

Dat is waarom het dieet wordt benadrukt.Een gezond eetplan zorgt niet alleen voor een betere gezondheid van uw lichaam, maar zorgt er ook voor dat het metabolisme werkt op een manier die verenigbaar is met uw doelen.

Geïsoleerde wei-eiwit kan niet worden erkend als verantwoordelijk voor het verkrijgen van vetten, maar er wordt gezegd dat het kan bijdragen aan kleine abdominale zwellingen, wat kan blijken in gevallen van verhoogde vochtretentie.

Deze gevallen van hobbels komen vaker voor bij die consumenten die lactose-intolerant zijn, suiker in de samenstelling van dat supplement.

Voor degenen die willen afvallen, kan wei-eiwit alleen het metabolisme versnellen, bijdragen aan een verzadigingsgevoel en toch spieropbouwend zijn, maar het kan geen wonderen bewerkstelligen. Dat is waarom je jezelf moet wijden aan het trainen en stabiel blijven in je dieet.

Wat bepaalt of je wint of niet, zijn de hoeveelheden calorieën die dagelijks worden ingenomen. Degenen die een gezond gewicht willen bereiken, moeten ook letten op toewijding tijdens de training en de beste bronnen van voedingsstoffen voor het dieet kiezen. Daarom, om te zeggen dat het isoleren van wei-eiwit isolaten als te categorisch kan worden beschouwd, omdat het kan bijdragen aan al zijn doelstellingen, omdat het voorzichtig wordt geconsumeerd.

Neem je meestal het wei-eiwit-supplement van wat voor soort? Is het isolaat het beste alternatief voor u? Heb je eventuele supplementaire veranderingen in je lichaam opgemerkt? Reageer hieronder!